.
top of page
FORMARE INIȚIALĂ ȘI CONTINUĂ ÎNTR-O ȘCOALĂ PEDAGOGICĂ EUROPEANĂ
Erasmus+ Project no.2016-1-RO01-KA102-023991
FORMARE INIȚIALĂ ȘI CONTINUĂ ÎNTR-O ȘCOALĂ PEDAGOGICĂ EUROPEANĂ
Erasmus+ Project no.2016-1-RO01-KA102-023991
Colegiul Naţional Pedagogic “Constantin Cantacuzino” Târgovişte
Adresa: Târgovişte, strada George Cair, nr.3, judeţul Damboviţa
Telefon/Fax: (0372) 716 596 / (0245) 218 453
Erasmus+
ACREDITARE NR. 2020-1-RO01-KA120-VET-095750
bottom of page
Modul de lucru era cel individual.
Modul de instruire utilizat cel mai des era cel individual. În general elevii aveau de realizat sarcini referitoare la carte sau la caietul de lucru, astfel că fiecare îți rezolva singur exercițiile respective. Cel mai important în legătură cu lucrul individual a fost faptul că elevii erau lăsați să lucreze în ritmul propriu, nu se punea presiune pe aceștia și nici un anumit timp de efectuare.
Modul de lucru era atât individual cât si pe grupe.
Individual