Bariera lingvistica dintre tine si copii te-a afectat in vreun fel ?
top of page
FORMARE INIȚIALĂ ȘI CONTINUĂ ÎNTR-O ȘCOALĂ PEDAGOGICĂ EUROPEANĂ
Erasmus+ Project no.2016-1-RO01-KA102-023991
FORMARE INIȚIALĂ ȘI CONTINUĂ ÎNTR-O ȘCOALĂ PEDAGOGICĂ EUROPEANĂ
Erasmus+ Project no.2016-1-RO01-KA102-023991
Colegiul Naţional Pedagogic “Constantin Cantacuzino” Târgovişte
Adresa: Târgovişte, strada George Cair, nr.3, judeţul Damboviţa
Telefon/Fax: (0372) 716 596 / (0245) 218 453
Erasmus+
ACREDITARE NR. 2020-1-RO01-KA120-VET-095750
bottom of page
Acest lucru m-a afectat foarte tare , deoarece mi s-a intamplat ca un prescolar sa se loveasca , sa vina la mine plangand, iar eu nestiind limba spaniola si el fiind prea mic pentru a putea comunica in limba engleza, m-a impiedicat sa il pot linistii..
Elevii erau foarte comunicativi, deschisi catre nou,catre a cunoaste lucruri pe care noi eram disponibile sa le spunem. Comunicam prin semne, cu ajutorul cunostintelor de limba engleza si reuseam sa realizam o atmosfera placuta. Am incercat sa ii invatam si cateva cuvinte in limba romana iar ei erau foarte incantati sa le pronunte.
Elevii stiau sa vorbeasca limba engleza si nu a fost asa greu sa ma inteleg cu ei.
Majoritatea persoanelor stiau sa vorbeasca engleza, deci nu a fost chiar asa greu :>
Nu m-a afectat, deoarece stiu sa vorbesc aceasta limba.
In anumita masura m-a afectat acest lucru, stiam anumite cuvinte de baza pentru o conversatie. Am folosit limba engleza mai mult, deoarece majoritate copiilor stiau anumite lucruri in aceasta limba, dar si limbajul nonverbalul a fost un ajutor mare in aceasta bariera.