Ce metoda de evaluare era intalnita cel mai des?
top of page
FORMARE INIȚIALĂ ȘI CONTINUĂ ÎNTR-O ȘCOALĂ PEDAGOGICĂ EUROPEANĂ
Erasmus+ Project no.2016-1-RO01-KA102-023991
FORMARE INIȚIALĂ ȘI CONTINUĂ ÎNTR-O ȘCOALĂ PEDAGOGICĂ EUROPEANĂ
Erasmus+ Project no.2016-1-RO01-KA102-023991
Colegiul Naţional Pedagogic “Constantin Cantacuzino” Târgovişte
Adresa: Târgovişte, strada George Cair, nr.3, judeţul Damboviţa
Telefon/Fax: (0372) 716 596 / (0245) 218 453
Erasmus+
ACREDITARE NR. 2020-1-RO01-KA120-VET-095750
bottom of page
Cred că cel mai des am văzut că era folosită metoda conversației didactice. Lecția se baza foarte mult pe comunicarea dintre învățător/educator și elevi/preșcolari, fapt ce mi s-a părut interesant deoarece relația educațională își forma rădăcini puternice, iar copiii își dezvoltau mult capacitățile de comunicare orală sau de argumentare a unui răspuns.
Nu știu dacă este cea mai folosită metodă, însă în fiecare zi, elevii clasei la care am asistat eu (clasa a IV-a) lucrau cu manualul.