Cum decurgea o oră de engleză?
top of page
FORMARE INIȚIALĂ ȘI CONTINUĂ ÎNTR-O ȘCOALĂ PEDAGOGICĂ EUROPEANĂ
Erasmus+ Project no.2016-1-RO01-KA102-023991
FORMARE INIȚIALĂ ȘI CONTINUĂ ÎNTR-O ȘCOALĂ PEDAGOGICĂ EUROPEANĂ
Erasmus+ Project no.2016-1-RO01-KA102-023991
Colegiul Naţional Pedagogic “Constantin Cantacuzino” Târgovişte
Adresa: Târgovişte, strada George Cair, nr.3, judeţul Damboviţa
Telefon/Fax: (0372) 716 596 / (0245) 218 453
Erasmus+
ACREDITARE NR. 2020-1-RO01-KA120-VET-095750
bottom of page
La gradinita, doamna invatatoare avea niste planse pe care erau desenate diferite obiecte din mai multe categorii ( meserii, culori, imbracaminte,etc. ), dupa ce prescolarii spuneau ce reprezinta fiecare imagine, doamna invatatoare impartea caietele elevilor , acestia lucrand din el cate o pagina pe zii , pe care se afla cate un exercitiu. Dupa ce invatatoarea corecta caietele, le punea la calculator mai multe cantecele in engleza pe care prescolarii dansau si cantau.
Primele minute din ora erau corectata temei, apoi incepeau sa lucreze cu manualul si smartboardul diverse exercitii, exercitii de ascultare. Uneroi mai aveau cate un cantec pentru captarea atentiei si cum eu am fost in practica la o clasa cu tema saptamanala "Pancake Day" mereu punea catecul cu acest nume. :))))))
Se folosea manualul digital, unde elevii trebuiau sa fie atenti la videoclipul de incepere a lectiei, pentru a putea raspunde unor intrebari despre ce au vazut. Dupa se rezolvau exerctii din carte de la acea lectie, iar elevii duceau caietele la domnul invatator, pentru corectare.